Mazda CX-3 OPTIMUM - kattavalla varustelulla

Mazda CX-3 on luotu muuttamaan käsityksiä. Se on yhtä nautinnollinen ajaa kuin katsella ja kaiken lisäksi se ymmärtää suomea.

OPTIMUM malli on varustettu modernilla korkeapuristeisella 2.0 SKYACTIV-G bensiinimoottorilla jonka erinomainen 210 Nm vääntö tekee ajamisesta nautinnon. Kattavasta vakiovarustelusta löytyy mm. automaattinen Smart City Brake support kaupunkijarrutusjärjestelmä, pysäköintitutka, vakionopeudensäädin, integroitu navigaatiojärjestelmä sekä kaksois LED ajovalot.

OPTIMUM mallin tavanomaista etevämpi MZD Connect Bluetooth® yhdistää älypuhelimesi osaksi auton tieto- ja viihdejärjestelmiä. Osoitekirja, tekstiviestit ja jopa sähköpostit tulevat luonnolliseksi osaksi autoa. Lisäksi AhaRadion ja Stitcherin älypuhelinsovellusten avulla pääset nauttimaan laajasta viihdevalikoimasta autossasi — helposti, turvallisesti ja veloituksetta.

Varustelun huippukohtia Tyyliä ja toiminnallisuutta

Kaksois LED ajovalot vakiona.

HMI - multimediaohjain, helppo tapa hallita tieto- ja viihdejärjestelmää.

Mazda CX-3 OPTIMUM

Taloudellinen ja tehokas 210 Nm vääntävä 2.0 SKYACTIV-G moottori, upea KODO Soul of Motion muotoilu, huippuluokan turvaominaisuudet, suomenkielinen viihdejärjestelmä joka kaiken lisäksi ymmärtää suomea, tavanomaista fiksumpi MZD Connect Bluetooth® -järjestelmä sekä erinomainen luotettavuus tekevät CX-3:sta houkuttelevan kokonaisuuden.

Ajonautinto joka tilanteessa Celebrate Driving

Kuvassa oleva malli saattaa erota joiltain osin markkinoillamme saatavissa olevista malleista. Kuvien värit ja jotkin sisustuksen yksityiskohdat saattavat erota myymälöissä olevista autoista. Lisävarustehinnat ovat maahantuojan svh. hintoja ja hinnat voivat vaihdella jälleenmyyjittäin.

Polttoaineen kulutus- ja päästötietojen ilmoittamisesta kuluttajille on säädetty direktiivillä 1999/94/EY, jonka mukaan kuluttajille on ilmoitettava direktiivin 80/1268/ETY + 93/116/EY mukaan mitattu yhdistetyn testisyklin mukainen kulutus, eli ns. keskikulutus, joka lasketaan kaupunki- ja maantieajoa simuloivista testeistä. Käytännössä kulutus saattaa erota direktiivin mukaisesta kulutuksesta.