Muotoiltu sinua varten

Uuden MAZDA CX-3:n visionäärinen KODO muotoilu ulottuu vaikuttavasta ulkomuodosta sisätilojen harkittuihin yksityiskohtiin. Kuljettaja on tominut kaiken suunnittelun keskipisteenä joten tunnet ja hallitset autoa heti ensimetreistä lähtien. Kaikki tuntuu olevan kohdallaan ja voit keskittyä ajamisesta nauttimiseen.

Hienostuneen puhtaat linjat ja poikkeukselliset mittasuhteet saavat aikaan vahvan läsnäolon tunteen. CX-3 kerää ansaittua huomiota muotoilun asiantuntijoilta ympäri maailmaa ja se erottuu selkeästi massasta persoonallisuudellaan.

KODO muotoilu CX-3:n muodoissa on jotain poikkeuksellisen kiehtovaa, modernia ja ainutlaatuisuutta

Kevin Rice, Mazdan Euroopan muotoiluosaston johtaja kertoo mikä tekee MAZDA CX-3:n muotoilusta niin ainutlaatuisen.

Mazdalle ominaiseen tapaan MAZDA CX-3:n progressiiviset muodot tihkuvat hauskanpitoa ja elämää ollen samalla arvokkaat ja tyylikkäät. Vaikka CX-3 jakaa useita KODO -muotoilun piirteitä muista uuden sukupolven malleista, erottuu se selkeästi omaksi kokonaisuudekseen, sen muodot katsovat selkeästi eteenpäin ja niissä on uudenlaista nopeutta ja elinvoimaa.

MAZDA CX-3 rikkoo perinteisiä luokkarajoja monella tavalla, ja autosta haluttiin luoda rajaton. Näyttävän muotoilun puolesta CX-3 on yhtälailla kotonaan niin keskikaupungin vilinässä kuin nautinnollisilla mutkateillä.

Mazdalle muotoilu ei ole ainoastaan yhdistelmä viivoja, kaaria tai pokkauksia, se on keino jolla esineet herätetään eloon.

Kuvassa oleva malli saattaa erota joiltain osin markkinoillamme saatavissa olevista malleista. Kuvien värit ja jotkin sisustuksen yksityiskohdat saattavat erota myymälöissä olevista autoista. Lisävarustehinnat ovat maahantuojan svh. hintoja ja hinnat voivat vaihdella jälleenmyyjittäin.

Polttoaineen kulutus- ja päästötietojen ilmoittamisesta kuluttajille on säädetty direktiivillä 1999/94/EY, jonka mukaan kuluttajille on ilmoitettava direktiivin 80/1268/ETY + 93/116/EY mukaan mitattu yhdistetyn testisyklin mukainen kulutus, eli ns. keskikulutus, joka lasketaan kaupunki- ja maantieajoa simuloivista testeistä. Käytännössä kulutus saattaa erota direktiivin mukaisesta kulutuksesta.