Hallittua suorituskykyä

Mazda CX-5 on katumaasturiluokassa todellinen ajajan valinta, hyvä tuntuma tiehen ja looginen käytös tekevät tästä katumaasturista nautinnon myös mutkateillä. Mazdan ensimmäisessä uraa uurtavaan SKYACTIV teknologiaan perustuvassa katumaasturissa taloudellisuus ja suorituskyky yhdistyvät ainutlaatuisella tavalla.

Kolminkertainen testivoittaja (AutoBild (11/2012), Tuulilasi (6/2013) ja Teknavi 16/2014) on hiottu entistä tyylikkäämmäksi ja varustelutasoa on nostettu entistä kattavammalle tasolle. Premium varustetasosta alkaen vakiona mm. uusi täysin suomenkielinen MZD Connect™ multimediajärjestelmä 7” kosketusnäytöllä ja edistyneellä puheohjauksella. Multimediajärjestelmää on kehitetty edelleen vastaamaan viihde- ja viestintätarpeiden asettamiin haasteisiin turvallisesta näkökulmasta.

Sisätilojen laadukkaat materiaalit hemmottelevat kaikkia aisteja. Kuljettajan ympäristön huippukohtia ovat ergonomisesti tukeva istuin, sähköinen käsijarru sekä korkea istuma-asento.

Mikä malli sopii sinulle? Valitse varustetaso tyylisi ja tarpeidesi mukaan.

1Korimalli

2Varustetaso

3Moottori & vaihteisto

4Seuraavaksi

Suunniteltu puhtaalta pöydältä

Halusimme säilyttää Mazdalle ominaisen ajamisen hauskuuden mutta tehdä sen  ymäristöä kunnioittaen. Lopputuloksena voimme ylpeästi esitellä katumaasturin jossa yhdistyy hämmästyttävän pieni kulutus innostavaan suorituskykyyn.

"We'll always do
things differently.
That's the way
we are." - Masahiro Moro, Executive Officer, Mazda Japan.

Kuvassa oleva malli saattaa erota joiltain osin markkinoillamme saatavissa olevista malleista. Kuvien värit ja jotkin sisustuksen yksityiskohdat saattavat erota myymälöissä olevista autoista. Lisävarustehinnat ovat maahantuojan svh. hintoja ja hinnat voivat vaihdella jälleenmyyjittäin.

Polttoaineen kulutus- ja päästötietojen ilmoittamisesta kuluttajille on säädetty direktiivillä 1999/94/EY, jonka mukaan kuluttajille on ilmoitettava direktiivin 80/1268/ETY + 93/116/EY mukaan mitattu yhdistetyn testisyklin mukainen kulutus, eli ns. keskikulutus, joka lasketaan kaupunki- ja maantieajoa simuloivista testeistä. Käytännössä kulutus saattaa erota direktiivin mukaisesta kulutuksesta.