Suorituskykyä ja tehokkuutta ilman kompromisseja

Edistykselliset, bensiinikäyttöiset SKYACTIV-G -moottorit tarjoavat korkealuokkaista tehokkuutta. Insinöörimme ovat kehittäneet moottoreita, joilla ajaminen on nautinto ja joiden polttoainetalous on erinomainen.

2,0 litran SKYACTIV-G -bensiinimoottori tarjoaa korkeimman puristussuhteen bensiinimoottoreiden joukossa, mistä puolestaan seuraa vähemmän päästöjä ja pienempi polttoainekulutus. Uusi SKYACTIV-G 2,5 litran bensiinimoottori tarjoaa enemmän vääntöä, mutta esittelee myös sylinterin lepuutusjärjestelmän. Tämä järjestelmä sammuttaa automaattisesti kaksi moottorin neljästä sylinteristä kevyesti kuormittavassa ajossa, esimerkiksi ajettaessa tasaisella nopeudella välillä 40-80 km/h, parantaen näin polttoainetaloutta.

Edistyksellistä turvallisuusteknologiaa Tärkeät varoitukset heijastetaan tuulilasiin

Silmäsi eivät aina havaitse kaikkea, paitsi jos ajat Mazda6:tta. Innovatiivinen liikennemerkkien tunnistusjärjestelmä TSR, yhdistettynä tuulilasin Heads Up Display -heijastusnäyttöön, havaitsee liikennemerkit sinun avuksesi. Neljä kameraa ja kahdeksan anturia auton ympärillä varmistavat mielenrauhan ajaessasi.

"Tuulilasin kamera havaitsee esteet edessäsi"

Kuvassa oleva malli saattaa erota joiltain osin markkinoillamme saatavissa olevista malleista. Kuvien värit ja jotkin sisustuksen yksityiskohdat saattavat erota myymälöissä olevista autoista. Lisävarustehinnat ovat maahantuojan svh. hintoja ja hinnat voivat vaihdella jälleenmyyjittäin.

Polttoaineen kulutus- ja päästötietojen ilmoittamisesta kuluttajille on säädetty direktiivillä 1999/94/EY, jonka mukaan kuluttajille on ilmoitettava direktiivin 80/1268/ETY + 93/116/EY mukaan mitattu yhdistetyn testisyklin mukainen kulutus, eli ns. keskikulutus, joka lasketaan kaupunki- ja maantieajoa simuloivista testeistä. Käytännössä kulutus saattaa erota direktiivin mukaisesta kulutuksesta.