
Hinnat alkaen 54 990€
Mazda CX-60
SUV
Hinnat alkaen 54 990€
SUV
Hinnat alkaen 37 990 €
SUV
Hinnat alkaen 31 990 €
SUV
Hinnat alkaen 36 991€
Sedan | Wagon
Hinnat alkaen 28 990€
Hatchback | Sedan
Hinnat alkaen 21 991 €
Hatchback
Hinnat alkaen 23 990€
Hatchback
Hinnat alkaen 38 790 €
Sähköauto
Hinnat alkaen 34 998 €
Roadster
Hinnat alkaen 46 109€
RF
Etsi paikallinen Mazda-jälleenmyyjäsi ja ota yhteyttä jo tänään.
ETSI OMASILuo täydellinen Mazdasi valitsemalla väri ja muut vaihtoehdot.
ALOITA RAKENTAMINENKatso ajankohtaiset Mazda-malliston erikoistarjoukset.
NÄYTÄ TARJOUKSETTutustu Mazda malleihin ja lataa itsellesi PDF -hinnasto.
Lataa Hinnasto"Cosmo Sports oli unelma-autoni kouluajoiltani lähtien. Päätettyäni koulun menin töihin ja minulta kesti 10 vuotta säästää tarpeeksi rahaa Cosmo Sportsin ostamiseen. Kun istun kuljettajan istuimelle, tuntuu kuin olisin siirtynyt toiseen maailmaan. Olen vuorovaikutuksessa auton kanssa, ja juuri tästä ”Jinba Ittaissa” on kysymys. Auton avulla tutustuin myös muihin Cosmo Sports -faneihin ja niiden omistajiin, mikä on tuonut paljon uutta elämääni."
”Vietin kumppanini kanssa vuoden 2018 kesän Floridassa. Hyppäsimme Mazda CX-5:n kyytiin kotonamme Quebecissa ja ajoimme 3 000 kilometriä kolmessa päivässä. Rakastan CX-5:ssä erityisesti sen käytännöllisyyttä: sen kyytiin voi pakata kaiken, mitä tarvitaan neljän kuukauden aikana. CX-5 on viidestoista Mazdamme. Ensimmäinen Mazdamme oli punainen, vuoden 1988 Mazda3 farmari. Meillä on ollut kaksi B200:aa, kolme MPV:tä, kaksi Protegeeta, yksi Mazda5 ja yksi Tribute. Kaikista omistamistamme Mazdoista mahtipontisen vihreä Mazda2 on yhä kiistaton suosikkini. Kaikkein muistorikkain seikkailumme oli se, kun ajoimme ensimmäisellä Mazdallamme, vuoden 2014 mallin CX-5:llä, 15 000 kilometriä 65 päivässä. Moottoriteillä pitkien ajojen aikana soitin ukulelea ja lauloimme yhdessä Beatlesin lauluja."
”Vietin kumppanini kanssa vuoden 2018 kesän Floridassa. Hyppäsimme Mazda CX-5:n kyytiin kotonamme Quebecissa ja ajoimme 3 000 kilometriä kolmessa päivässä. Rakastan CX-5:ssä erityisesti sen käytännöllisyyttä: sen kyytiin voi pakata kaiken, mitä tarvitaan neljän kuukauden aikana. CX-5 on viidestoista Mazdamme. Ensimmäinen Mazdamme oli punainen, vuoden 1988 Mazda3 farmari. Meillä on ollut kaksi B200:aa, kolme MPV:tä, kaksi Protegeeta, yksi Mazda5 ja yksi Tribute. Kaikista omistamistamme Mazdoista mahtipontisen vihreä Mazda2 on yhä kiistaton suosikkini. Kaikkein muistorikkain seikkailumme oli se, kun ajoimme ensimmäisellä Mazdallamme, vuoden 2014 mallin CX-5:llä, 15 000 kilometriä 65 päivässä. Moottoriteillä pitkien ajojen aikana soitin ukulelea ja lauloimme yhdessä Beatlesin lauluja.”
”Siitä on noin 30 vuotta, kun ostin Mazda MX-5:n. MX-5 oli silloin harvinaisuus Euroopassa; niitä oli tuotu vain noin 2 500 kappaletta. Sillä ajaessa käytännössä kaikkien oli käännyttävä katsomaan. Löysin ajamisen ilon MX-5:llä varsin nopeasti. Kävin ajeluilla ja nautin täysin siemauksin sen kepeäliikkeisyydestä, nopeasta vaihteistosta ja virkistävästä ajokokemuksesta. Sillä ajaminen oli niin hauskaa on kuin olisi ajanut go cart -autolla. Opin tuntemaan nopeasti muita MX-5-auton omistajia. Kohdatessamme tiellä moikkailimme toisillemme ja vilkutimme valoja tervehdykseksi. Niinpä aloinkin pohtia kokoontumisajojen järjestämistä. Ensimmäinen tapaaminen järjestettiin keväällä 1993. Ensi vuonna minulla on kaksi syytä juhlia. Täytän 65 vuotta ja MX-5 täyttää 30, mikä tarkoittaa sitä, että MX-5 siirtyy virallisesti veteraanisarjaan.”