Hinnat alkaen 57 390 €
Mazda CX-80
SUV
Hinnat alkaen 57 390 €
SUV
Hinnat alkaen 53 390€
SUV
Hinnat alkaen 42 106€
SUV
Hinnat alkaen 33 391 €
SUV
Hinnat alkaen 36 426€
Sedan | Wagon
Hinnat alkaen 30 390€
Hatchback | Sedan
Hinnat alkaen 23 395€
Hatchback
Hinnat alkaen 34 998 €
Roadster
Hinnat alkaen 44 983€
RF
Hinnat alkaen 39 500€
Lataushybridi
Tutustu Mazda malleihin ja lataa itsellesi PDF -hinnasto.
Lataa HinnastoKatso ajankohtaiset Mazda-malliston tarjoukset.
NÄYTÄ TARJOUKSETEtsi paikallinen Mazda-jälleenmyyjäsi ja ota yhteyttä jo tänään.
ETSI OMASILuo täydellinen Mazdasi valitsemalla väri ja muut vaihtoehdot.
ALOITA RAKENTAMINENYksityisleasing on edullinen ja riskitön tapa hankkia uusi auto.
KATSO HINNASTOLöydä työsuhdeauto juuri sinun tarpeisiisi.
TUTUSTU LISÄÄOn aika saada uudet innovaatiot tien päälle. Mazdan uusimmissa malleissa tulevaisuus on jo täällä.
Polttoainetehokkuus, matalat päästöt ja ajomukavuus niin kuljettajalle kuin matkustajalle. Nämä sanat kuvaavat parhaiten Mazdan Plug-in hybridiautoja, joihin on yhdistetty perinteikästä japanilaista insinööritaitoa ja uusinta teknologiaa. Mazda PHEV-autot vievät ajokokemuksen aivan uudelle tasolle.
Tunne dynamiikka ratin takana, samalla kun nautit alhaisesta polttoaineen kulutuksesta vain Euroopan markkinoille suunnitellussa MX-30 R-EV ladattavassa hybridissä.
Tai hyppää tilavaan CX-60 PHEV malliin ja nauti näistä samoista ominaisuuksista. Koe kuinka ajonautinto ja miellyttävä ajamisen dynamiikka yhdistyvät.
Tule koeajamaan mallit heti!
Phev, eli Plug-in Hybrid Electric Vehicle on ladattava hybridi. Näissä autoissa voimansiirtolinja yhdistää sekä sisäisen polttomoottorin että sähköisen moottorin. Ladattavassa hybridissä nämä järjestelmät toimivat harmoniassa ja tarjoavat molempien maailmojen parhaat puolet. Ladattavat hybridit voivat toimia pelkästään niin sähköllä kuin polttomoottorilla.
Mazdan PHEV-autot tarjoavat:
Ladattava hybridi toimii priorisoimalla sähkömoottoria lyhyen matkan ajossa. Sähkön moottoriin tuottaa erityinen uudelleenladattava akku. Kun akun virta loppuu tai sen kapasiteetti tulee täyteen tietyssä nopeudessa, vaihtaa auto automaattisesti polttomoottoriin. Tämä estää sähkömoottoria toimimasta tehottomasti ja hukkaamasta energiaa. Saumaton vaihto takaa miellyttävän ajodynamiikan myös korkeammilla nopeuksilla.
Lyhyesti sanottuna, ladattavan hybridin voimansiirtolinja käyttää ensisijaisesti sähköä. Auto käynnistyy sähkömoottoritilassa ja yrittää käyttää ainoastaan sähköenergiaa matalilla nopeuksilla polttoainetehokkuuden parantamiseksi.
Ladattavat hybridit latautuvat niin ajossa kuin ulkoisesta lähteestä. Lataus tehdään liittämällä auto virtalähteeseen, kuten huoltoaseman latauspisteeseen tai tavalliseen pistorasiaan. Tämä tarkoittaa, että Mazdan ladattavan hybridin voi ladata helposti vaikka kotona.
Hybridi vai ladattava hybridi? Mitkä ovat CX-60 mallin, joka on yksi Mazdan suosituimmista hybrideistä, hyödyt?
CX-60 lataushybridi ihastuttaa loistavalla ajodynamiikalla ja matalilla hillidioksidipäästöillä. Hybriditilassa mitattuna CO2- päästöt ovat vain 33 g/km*, mikä on paljon vähemmän kuin mitä voisi odottaa täysikokoiselta citymaasturilta. Huomisen auto saatavilla jo tänään! *2.5-litrainen e-SKYACTIV PHEV moottori 8-vaihteisella automaattisella vaihteistolla
Yhdessä sähkömoottori ja polttomoottori tuottavat 327 hevosvoimaa ja 500Nm of vääntöä. Tämä mahdollistaa CX-60 PHEV mallin kiihdytyksen 100km/tunnissa vain 5,8 sekunnissa*. Tämä on selvästi paras tulos Mazdan mallistossa! * 2.5-litrainen e-SKYACTIV PHEV moottori
CX-60 on muutakin kuin vain tilava ladattava hybridi maasturi. Se on myös enemmän kuin pioneeri, joka selviytyy kaikista haasteista. Pelkästään sähköenergialla CX-60 e-SKYACTIV PHEV 2.5 kulkee 63km* ja täydellä tankilla voit matkustaa satoja kilometrejä** *Kun energiankulutus on 17.1 kWh/100 km **yhdistetty polttoaineen kulutus on 1.5 l/100 km.
Mazda on lisännyt vain Euroopassa myytävän MX-30 R-EV citymaasturin ladattavien hybridien mallistoon. Mazdalle tyypillisesti valmistaja ei ole arkaillut tehdä rohkeita ratkaisuja tekniikan osalta maksimaalisen arvon tarjoamiseksi auton kuljettajille ja omistajille.
Tämä ladattava hybridi käyttää ikonista Mazdan käyntikorttia, eli kiertomäntämoottoria. Tämän teknologian on tehnyt kuuluisaksi Mazdan urheilulliset RX-mallit ja Le Mansin voittanut 787B. Uudessa MX-30 R-EV -mallissa kiertomäntämoottori toimii generaattorina. Koska renkaiden ajovoiman tuottaa aina sähkömoottori, tehokkuus on korkea ja päästöt matalat.
Kun tarkastellaan ladattavia hybridejä innovaatioiden näkökulmasta, MX-30 R-EV on selvästi huippuluokkaa.
Houkutteleva Mazda MX-30 R-EV on rakennettu Japanissa ja se erottuu todella poikkeuksellisena ladattavan hybridinä. Se piirtää oman rajansa hybridin ja täyssähköauton välille. Malli yhdistää sähkökäyttöisen auton taloudellisuuden ja tehokkuuden säilyttäen kuitenkin polttomoottorin hyödyt. Se on ensiluokkainen esimerkki siitä, miten polttomoottori ja sähkömoottori voivat toimia yhdessä jopa ainutlaatuisissa kokoonpanoissa.
Vilkaisu Mazda MX-30 R-EV -malliin riittää kertomaan, että se on osa Mazdan mallistoa sulavalla ja modernilla muotoilullaan. Kodo-designin uusi tulkinta sulauttaa minimalismin ja futuristiset linjat jokapäiväiseen käytännöllisyyteen ja silmää miellyttäviin yksityiskohtiin. Yhtäältä urheilullinen, toisaalta hienostunut ja hillitty. Uskaltaen tarvittaessa näyttää mistä se on tehty. Tämän mallin voimansiirtolinja käyttää aina sähköä aina renkaiden ajamiseen ja kiertomäntämoottoria sähköisten järjestelmien lataamiseen. Sisällä ohjaamossa koet vain hiljaisuutta, mukavuutta ja maksimaalista ajonautintoa. Human Modern design filosofia, japanilaisen käsityön inspiraatio ja Freestyle-ovet takaavat, että auto erottuu joukosta.
Puolen vuosisadan ajan Mazda on pyrkinyt olemaan teknisen kehityksen etulinjassa. Tämä omistautuminen on saanut aikaan legendaarisen kiertomäntämoottorin synnyn. Nyt esittelemme ylpeinä MX-30 R-EV -mallin, jossa tämä tunnettu teknologia syntyy uudelleen kehityksen kärkeä edustavana generaattorina. Huomionarvoinen yhdistelmä aiempaa kokemusta ja sitoutumista tulevaisuuden innovaatioiden kehittämiseen kertoo Mazdan perustavanlaatuisesta halusta parantaa ajokokemusta kaikille kuljettajille. MX-30 R-EV -mallilla juhlimme perinteitä ja rakennamme tulevaisuutta tarjoamalla harmonisen yhdistelmän voimaa, tehokkuutta ja ympäristöystävällisyyttä, joiden sydämessä on kiertomäntämoottori. Tässä autossa on 50-litrainen tankki ja 17.8 kWh lithium-ion -akku. Tämä tarkoittaa, että generaattori tuottaa tarpeeksi energiaa jopa 600 km matkoille*. *Perustuu MX-30 R-EV -mallin kulutukseen yhdistetyssä ajotilassa. 1,0 l / 100 km.
Suurin ero tavallisen hybridin ja ladattavan hybridin (PHEV) välillä on niiden latausominaisuus ja ladattavan hybridin toimintasäde, jonka se kulkee ainoastaan sähköllä.
Tavallisessa Mazda hybridissä, kuten Mazda2 Hybrid, akkua ladataan käyttämällä regeneratiivisella jarrutuksella ja polttomoottorilla. Tästä seuraa parempi polttoainetehokkuus ja pienemmät C02 päästöt verrattuna perinteiseen bensiiniä polttoaineena käyttäviin autoihin.
Ladattavat hybridi autot, eli PHEV-mallit kuten CX-60, ovat varustettuja järjestelmällä, joka sallii akun lataamisen ulkoisesta virtalähteestä. Tämä tarkoittaa, että autolla on pidempi toimintamatka pelkkää sähköä käytettäessä. Lyhyet matkat on mahdollista ajaa pelkästään sähköllä, mikä tekee autosta erittäin polttoainetehokkaan, sekä ympäristöystävällisen.
Mazdan ladattavat hybridit tarjoavat joustoa sähkön ja polttoaineen käytön välillä, optimoiden samalla tehokkuuden ja suorituskyvyn. Tavallisilla hybrideillä samat ominaisuudet ovat rajoitetummat.
Mazda2 Hybridin ollessa pieni ladattava hybridi, CX-60 mallissa voi latauksen lisäksi käyttää joko bensiiniä tai dieseliä. Ladattava diesel tai bensiini hybridi tarjoavat samat hyödyt eri tavoin. Kun olet ratin takana, voit matkustaa tehokkaammin ja ympäristöystävällisemmin.
Kahden erilaisen hybridin välillä on kuitenkin eroja. Mazdan ladattavat hybridit tarjoavat monia hyötyjä ja etuja. Nämä edut ovat käytössäsi joka päivä tai satunnaisissa reissuissa.
Olitpa sitten ajamassa aikaisin aamulla tai myöhään illalla, autosi kulkee hiljaisesti ilman ylimääräistä melua. Mazda CX-60 voidaan laittaa sähköiseen ajotilaan, joka mahdollistaa mukavan ja hiljaisen ajon häiritsemättä naapureita tai lähimmäisiäsi. Keskity nykymaailman mukavuuksiin.
Tukeakseen autojen sähköistymistä, Helsingin kaupunki tarjoaa 50 % alennuksen pysäköinnistä kadunvarsipaikoilla matalapäästöisten autojen kuljettajille. Varsinkin jos asioit usein Helsingin keskustassa tai työskentelet siellä, voit säästää paljon rahaa pysäköinnissä.
Teknologiset innovaatiot, jotka saavat Mazdan ladattavat hybridit erottumaan joukosta, ovat myös kärjessä niiden syiden listalla, jotka tekevät näistä autoista monien kuljettajien ja omistajien ykkösvalinnan. Työskentelemällä harmoniassa, sähkömoottori ja 2,5-litrainen bensiinimoottori luovat unohtumattoman ajokokemuksen. Teknologia on se, mikä saa hybridit kuten CX-60 täyttämään kaikki kuljettajien ja matkustajien tarpeet. Se on se syy, mikä saa sinut hymyilemään joka kerta kun istut ratin taakse Mazda CX-60 autossa.
Mazda CX-60 ilmentää personoidun ajokokemuksen perusolemusta. Sen keskipisteessä on innovatiivinen järjestelmä, joka tunnistaa kuljettajan ja mukauttaa istuimien, peilien ja ratin asetukset automaattisesti. Tämä ominaisuus takaa täydellisen mukavuuden aina kun istut ratin taakse vahvistaen sinun ja CX-60 välistä yhteyttä.
Auton tehoa on helppo hallita tosielämän ajotilanteissa AWD voimansiirtolinjan ja 8-vaihteisen automaattivaihteiston avulla. Nämä ominaisuudet takaavan sujuvan ajokokemuksen vaihtelevissa olosuhteissa. Niin kiihdyttäminen kuin auton ketterä ohjaaminen mutkissa on ilo.
Järjestelmät kuten Adaptiivinen vakionopeudensäädin (i-ACC) ja törmäyksenesto (SCBS) vähentävät onnettomuuksia. Samalla nämä ominaisuudet takaavat sujuvan ajokokemuksen ruuhkassa ja rentoutumisen ratin takana.